سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیمیای ناب

مجتبی گودرزپور

به چند تا مساله فلسفی که توسط مجتبی مطرح شده توجه نمایید:

من و پسرم مجتبی

مجتبی: بابی جون خدا چقد بزرگه ؟

من: از هرچه فکر کنی بزرگتره.

مجتبی: بابی مغز من چقدره؟

من : به اندازه مشت دستت.

مجتبی : پس چطوره که من می تونم درباره خدا فکر کنم . چطور خدا که اینقد بزرگته تو مغز من می تونه بیاد.

یادم اومد چند روز پیش تر تو امتحان فلسفه طلاب سال نهم حوزه همین سوال اومده بود.

مناظره محمدرضا( پسر خاله مجتبی) و مجتبی

محمد رضا: من از تو قوی ترم .

مجتبی: نه من قوی ترم.

محمدرضا شمشیرش رو چندتا چرخ می زنه و می گه: من از خدا قوی ترم.

مجتبی می خنده و می گه : خدا از هرچه که فکر کنی بازم قوی تره.

مجتبی و مامان

مجتبی مامان چرا دو تا خدا نداریم؟

مامان : چون ممکنه با هم دعوا کنن.

مجتبی یه تبسمی می کنه و می گه: مامان خدا که دعوا نمی کنه اینقده مهربونه....

پی نوشت:

  • 1. مجتبی تلویزیون نگاه نمی کنه.
  • 2. خیلی پسرم رو دوست دارم