سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیمیای ناب

نظر

 کوبیدن بر طبل تقلب حرکت در خلاف مسیر رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ستار هدایتخواه امروز در جمع هزاران نفری هواداران خود در شهر یاسوج با بیان این‌که نماینده باید ولایتمداری و بصیرت خود را در عمل ثابت کند، اظهار کرد: خدا را شکر می‌گویم که توانستم در میدان عمل این دو خصیصه را به منصه ظهور برسانم.

نماینده اصولگرای مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی بیان داشت: ولایتمداری اقتضا می‌کند که در قول و فعل کار خلاف مسیر و جهت ولایت انجام نداده و اسیر فساد و ناپاکی نشویم.

هدایتخواه در ادامه با بیان این‌که خدا را شاکرم در میان 290 نماینده مجلس جز 30 نفری هستم که همواره از سوی مسئولان ارشد کشوری برای برنامه‌ریزی در مورد مسائل کلان انتخاب می‌شوم، بیان داشت: محور همه کارهای من ولایت بوده است و در مسیری گام برنمی‌دارم که خلاف جهت گفته‌های رهبری باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از بانیان پی‌ریزی حماسه 9 دی بودم و در روز هشتم دی‌ماه 88 آغاز حرکت فتنه‌ستیزی در عمل در مجلس با نطق من شکل گرفت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در دو دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شایعات و تخریب‌های فراوانی را در چند روز گذشته شاهد بوده‌ایم که برخی به ما انگ کاخ نشینی می‌زنند و البته حاضرم کاخ خود را تنها با یکی از کوخ‌های آن‌ها معاوضه کنم.

هدایتخواه گفت: زمین خانه من متری هفت هزار تومان است و زمین خانه برخی آقایان 500 هزار تومان است که باید به حرف چنین افراد تنها خندید و به آن‌ها گفت، سلام.

هدایتخواه با بیان این‌که شکست برخی افراد در انتخابات حتمی بوده و اینک بهانه‌های کودکانه می‌گیرند، بیان داشت: القاء چنین تفکر خطرناکی حرکت در خلاف مسیر نظام و رهبری است که باید با هوشیاری جلوی این تفکر گرفته شود.

وی با بیان این‌که نسبت به دو دوره قبل با قاطعیت بیشتری پیروزی را جشن خواهیم گرفت، تصریح کرد: مردم باید مواظب اخلال‌گران باشند و اجازه ندهند از خوشحالی و مسرت آن‌ها سوءاستفاده کنند.